torstai 14. elokuuta 2014

FAREWELL PARTY

Näin arkipäivisin mä en käy koulua, vaan vietän aikaa Reetan kanssa, liikun ja hoidan pakollisia asioita. Tämäkin päivä alkoi ihan normaalikaavallaan Reetan luona oleskellen, jonka jälkeen haettiin Fede koulusta ja suunnattiin kotiin. Mun oli illalla vielä tarkoitus mennä kaverin kanssa uimahalliin, mutta suunnitelma osoittautuikin toisenlaiseksi. Ajettua kaverin pihaan äiti vaan totesi mulle, että noniin ulos autosta, pidä hauskaa! Olin hieman hämmentynyt kyseisellä hetkellä, kunnes mut napattiin mukaan vaihtamaan juhlavampaa vaatetusta päälle ja ulkona odottivat mun kaverit skumppalasit kädessä. He olivat siis suunnitelleet mulle aivan ihanat yllätysläksiäiset ja ilta oli kyllä yksi parhaimmista. Iso kiitos siis vielä niille kamuille, jotka tätä olitte järjestämässä :) I´m going  to miss you all so much <3
















                                    


Seeya! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti