keskiviikko 13. elokuuta 2014

BEULAH, MICHIGAN!





Tänään noin seitsemältä aamulla tapahtui se, mitä on jo maaliskuusta lähtien odotettu, eli sain tiedon siitä, missä tuun mun tulevan vaihtovuoden viettämään! Osavaltion sain tietää jo viime viikolla ja se tulee olemaan Michigan.
       Tänä aamuna heti ensimmäisenä näin viestin, joka alkoi sanoilla "Hi I´m going to be your host sister!" Turha varmaan sanoakkaan, että sain pienen hepulin ja aloin heti tietysti googlettamaan kaiken mahdollisen tiedon mun tulevasta kaupungista, sekä koulusta. Siihen aikaan aamusta olin kuitenkin hieman järkyttynyt, kun luin kaupungissa olevan n.340 asukasta... Päivällä aloin kuitenkin puhumaan tulevan siskoni kanssa facebookissa ja keskustelun päätteksi ajattelin, että sijoitus on ihan täydellinen. Kouluni tulee olemaan siis Benzie Central High School, jossa on n. 450 oppilasta eli kaksinkertainen määrä nykyiseen kouluuni verrattuna. Perheeseeni kuuluu 16-vuotias tyttö ja äiti. Keskustelusta päätellen, host siskolla ja mulla on paljon yhteistä, mikä on tietty ihan mahtava juttu!
    Beulah sijaitsee ihan Michiganin pohjoisosassa, Crystal Laken rannalla ja lähin vähän isompi kaupunki taisi olla Traverse City. Host siskon mukaan kesä & syksy on todella kaunista aikaa ja talvet ovat todella kylmiä (melko suomalainen ilmasto siis). 
    Mun host perheellä on myös bed and breakfast -yritys, joka mun ymmärtääkseni on melko iso juttu sielläpäin. Omat postaukset koulusta, kodista ja paikkakunnasta aion tehdä sitten paikanpäällä, jotta saisin annettua vähän paremman kuvan ja Googlen vähäisen kuvamateriaalin takia en laittanut niitä kovinkaan paljon. Tässä kuitenkin vähän alkukäsitystä paikasta!





                                                                                                          Seeya ! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti