torstai 13. marraskuuta 2014

SHORT UPDATE

Hello everyone! Tänään on eka päivä kunnon lumisadetta ja aurinkoa eli ihana talvi-ilma siis ja mun tuurilla olen kipeenä kotona... Hyvä puoli onn että nyt mulla on viimein aikaa vähän päivätellä mun blogia. Ennen lähtöä mulla ei ollut minkäänlaisia odotuksia blogin suhteen, muuta kuin etten aio pitää superpitkiä taukoja, koska itse muistan aina harmitelleeni jos luin jotain blogia eikä siellä ikinä ollut mitään uutta kun koitin katsoa. Oon kuitenkin itse huomannut kuinka sitä aikaa, eteenkin bloggaamiselle, on tosi vaikeeta löytää. Varsinkin kun ensiviikolla alkaa talviurheilu kausi. Nyt kuitenkin oon ajatellut ottaa tavoitteeksi vähän parantaa tapoja ja alkaa paremmin suunnittelemaan postauksia ja ajankäyttöä. Sen voin sanoa että Joulukuulle yritän toteuttaa ehkä jonkun näköistä videota who knows. Mun omia lemppareita muiden blogeissa oli aina question & answer -postaukset, joten ajattelin itsekkin sellaisen tässä lähiaikoina väsätä! Aina kun siis tulee kysymyksiä mieleen mun vaihtovuoteen, yleisesti vaihtari elämään liittyen tai aiheen ulkopuolelta niin siitä vaan kysymyksiä tulemaan :)

Oh those times

Seeya <3!

6 kommenttia:

  1. Mitä talvilajeja aiot koittaa? Kuinka monta kertaa mietit päivän aikana suomen kielioppia? Oletko huomannut stabiloidesi katoavan?

    VastaaPoista
  2. Mitä kaipaat eniten suomesta ihmisiä lukuunottamatta? Millasta sun koulunkäynti on, mitä kursseja käyt? Saatko niitä suomessa hyväksiluetuiksi? Mitä odotat tällä hetkellä eniten? Mikä on parasta amerikassa? Onko sulla joulukalenteri? Mikä on jännittäny eniten sen ihan alun jälkeen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vataan tällee ihan kommenttiboksiin vaan tän varsinaisen vastauksen :D. Eniten kaipaan euroopplaista kulttuuria & käyttäytymistä. Täällä ollessa huomaa aika nopeasti kuinka erilaista meillä siellä kotona on! Suomessa kaipaan mm. julkista liikennettä, sitä itsenäisyyden määrää ja Helsingin & Turun maisemia plus kaupunki elämää! Mun koulunkäynti puolestaan on tosi lepposaa ja kursseina mulla on Gym, englanti, espanja, historia, psyka, yhteiskuntaoppi, luontotiede ja seminaari eli lyhyt tunti jolloin saa lukea tehdä läksyjä piirrellä yms yms. En tie vielä mitä kursseja saan hyväksluetuksi, mutta ainakin enkun kursseja ja mahdollisesti psykaa & mantsaa/bilsaa... Tällä hetkellä mä odotan eniten kevättä jolloin alkaa tulemaan kaikkia lomia ja matkoja ja tietty Prom ;)! Parasta jenkkilässä on ehdottomasti ihmisten outgoing ja rento asenne ja ofc suomeen verrattuna halvat hinnat!! Tottakai mulla on joulukalenteri! Sen sisällä oleva suklaa kylläkin menee aina roskikseen koska se maistuu ihan muovilta xd... Eniten mua on jännittäny varmaan se miten ihmiset ottaa mut täällä vastaan, löydänkö oman kaveriporukan, kehitynkö oikeesti enkussa ja saanko tarpeeksi irti mun vuodesta. Toivottavast oli kattava vastaus :)

      Poista
  3. ootko vastannu semmoseen turhaan hi how are you -kysymykseen kertaakaa vahingos liian pitkästi ja sit kaikki kattoo sua oudosti...��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo suoranaisesti liian pitkästi alkanu selostamaan tohon kysymykseen vastates, mut oon mm. unohtanu olla ylikohtelias tai sit oon vaan sönköttäny (varsinki alussa ku enkku ei oikein luistanu :D) ja poistunu vaan nolost paikalta.

      Poista