keskiviikko 3. syyskuuta 2014

FIRST WEEK

Viides päivä uudessa kodissa ja ensimmäinen päivä high schoolissa takana! Lauantaina saavuin  Traverse cityn lentokentälle jossa mua oli vastassa ihastuttavat host sisko & -äiti. Kotina mulla on  bed & breakfast yritys, joka sijaitsee aivan tajuttoman kauniilla paikalla ja joka päivä mulle tulee vain enemmän ja enemmän sellainen olo ettei parempaa sijoitusta olisi voinut tulla! Sijoitustiedot saatuani kirjoitin paikan olevan todella pieni, mutta tottapuhuen tä on aivan loistava! Ihmiset tuntevat toisensa, ovat tuttavallisia, täällä on helppo liikkua ja parin kymmenen minuutin päästä löytyy kaikki tarpeellinen shoppailua ajatellen! Tämän kaiken lisäksi seudulta löytyy kauniita maisemia!






Etupihan näkymät illalla <3



Saapumispäivänä mun perhe vei mut syömään paikalliseen kiinalaiseen ravintolaan, jonka jälkeen haettiin jäätelöt siskon työpaikalta ja tavattiin samalla hieman hänen kavereitaan. Joka päivä on ollut melkoisen täynnä ohjelmaa kuten uimista, shoppailua, pieriltä veteen hyppäämistä, bonfire ja ulkona nukkumista. Mun siskon parhaalla kaverilla on myös vaihtari meksikosta ja ollaan vietetty aikaa heidän kanssa oikeastaan joka päivä. Ihmiset ovat olleet todella mukavia avuliaisuudesta puhumattakaan. Ensimmäisinä päivinä ( ja ehkä hieman vieläkin) jetlag väsyttää ihan kunnolla ja siihen päälle uusi kieli, uudet tavat toimia ja paljon uusia ihmisiä, niin voin vaan sanoa etten muista puoliakaan ihmisten nimistä. Tästä se kuitenkin lähtee ja kohta alkaa luistamaan se arki täälläkin!




Käveltiin hang gliding hyppypaikalle katsomaan upeita maisemia.

Ekat s'moresit!
                                   

Seeya! <3



2 kommenttia:

  1. Tosi ihanan näköstä siellä :)

    VastaaPoista
  2. Mä taas tykkään sun kuvist ja vai ollaa sitä kinkis käyty ilma mua! :P

    VastaaPoista